10
Anoniem

23 september - 2024

Goede behandeling door goede stylist ditmar
10
Silvia

19 september - 2024

Top Team, iedereen is heel lief en kundig, Patty is een super geweldige ondernemer! Complimenten!
8
Cees van der Burgh

19 september - 2024

Hallo, al wat u vraagt is echt wel als uitstekend te beoordelen alleen het tarief "knippen heren" vind ik vrij fors. Om over na te denken.
9
Anoniem

17 september - 2024

Gewoon goed
8
Anoniem

17 september - 2024

Vakkundige en ook gezellige stylisten die hun vakkennis up to date houden.
9
Anoniem

17 september - 2024

Tot nu toe geen klachten alle afspraken worden nagekomen
9
Ab

17 september - 2024

Ik moet er altijd wel lachen.
8
Anoniem

17 september - 2024

Goede adviezen
7
Anoniem

17 september - 2024

Ik zou de telefoon en afspraken maken service willen verbeteren. Dat degene Bedreven is met het systeem. Namen niet vinden kan echt niet als je vaste klant bent al jaren. Niet weten dat je behandeling knippen inkleuren is al jaren! Steeds afhankelijk zijn van de goodwill van de klant in plaats van zelf iets neerzetten bij de afsprakenbalie. Vooral als je bepaalde prijzen vraagt en je salon hoog wilt houden. Het is je visitekaartje! Duidelijke Afspraken maken over welke behandeling. Ik was in de veronderstelling dat er gekleurd en geknipt zou worden en kwam eerder op de afspraak ervoor in mijn veronderstelling. Op de afspraak kwam ik erachter dat het anders was. Het maken van de afspraak verliep ook rommelig. Daar ging het wederom mis. Het personeel luistert half omdat ze half bezig zijn met het systeem. Ze vragen steeds om een momentje, een ogenblikje etc. Mensen komen tussendoor. Ze vragen niet door. Het lijkt me dat als je vaste klant bent en altijd kleurt en knipt dat het vreemd is dat je dan opeens zonder het er over te hebben gehad geen knipbeurt krijgt. Een excuus naar mij, de klant was op zijn plaats! Dat zat er niet in. Ik had het verkeerd begrepen. Ik moest de drukte van het programma van de salon maar begrijpen. Weer die vraag om goodwill te hebben. Maar ik miste wel de uitreik naar de mij en ervoer dat er geen verantwoordelijkheid genomen werd voor de situatie. als klant word ik dan een nummer. Suscces kan je ook verblinden. Ongepast! Hartelijke groet.
10
Anoniem

17 september - 2024

Goed, vriendelijk en klantgericht.