Anoniem
23 september - 2024
Goede behandeling door goede stylist ditmar
Silvia
19 september - 2024
Top Team, iedereen is heel lief en kundig, Patty is een super geweldige ondernemer! Complimenten!
Cees van der Burgh
19 september - 2024
Hallo, al wat u vraagt is echt wel als uitstekend te beoordelen alleen het tarief "knippen heren" vind ik vrij fors. Om over na te denken.
Anoniem
17 september - 2024
Gewoon goed
Anoniem
17 september - 2024
Vakkundige en ook gezellige stylisten die hun vakkennis up to date houden.
Anoniem
17 september - 2024
Tot nu toe geen klachten alle afspraken worden nagekomen
Ab
17 september - 2024
Ik moet er altijd wel lachen.
Anoniem
17 september - 2024
Goede adviezen
Anoniem
17 september - 2024
Ik zou de telefoon en afspraken maken service willen verbeteren.
Dat degene
Bedreven is met het systeem. Namen niet vinden kan echt niet als je vaste klant bent al jaren. Niet weten dat je behandeling knippen inkleuren is al jaren! Steeds afhankelijk zijn van de goodwill van de klant in plaats van zelf iets neerzetten bij de afsprakenbalie. Vooral als je bepaalde prijzen vraagt en je salon hoog wilt houden. Het is je visitekaartje!
Duidelijke Afspraken maken over welke behandeling. Ik was in de veronderstelling dat er gekleurd en geknipt zou worden en kwam eerder op de afspraak ervoor in mijn veronderstelling. Op de afspraak kwam ik erachter dat het anders was. Het maken van de afspraak verliep ook rommelig.
Daar ging het wederom mis. Het personeel luistert half omdat ze half bezig zijn met het systeem. Ze vragen steeds om een momentje, een ogenblikje etc. Mensen komen tussendoor. Ze vragen niet door. Het lijkt me dat als je vaste klant bent en altijd kleurt en knipt dat het vreemd is dat je dan opeens zonder het er over te hebben gehad geen knipbeurt krijgt.
Een excuus naar mij, de klant was op zijn plaats! Dat zat er niet in. Ik had het verkeerd begrepen. Ik moest de drukte van het programma van de salon maar begrijpen. Weer die vraag om goodwill te hebben. Maar ik miste wel de uitreik naar de mij en ervoer dat er geen verantwoordelijkheid genomen werd voor de situatie. als klant word ik dan een nummer. Suscces kan je ook verblinden. Ongepast! Hartelijke groet.
Anoniem
17 september - 2024
Goed, vriendelijk en klantgericht.