Riccardo
17 september - 2024
Top!!
Paola
17 september - 2024
Hele goede kappers
Mevr. C. Janze
17 september - 2024
Ik ben kom al jaren bij Team Kappers.
De prijs is ook te betalen.
Ik ben een tevreden klant.
Aad
17 september - 2024
De sfeer, open en goede behandeling. Vragen duidelijkheid om je wensen zoveel mogelijk te benaderen. Dat zet je aan voor een nieuwe afspraak.
Ria Tabbers
17 september - 2024
Leuke en fijne kapster wat zeer belangrijk is. Er is goed geluisterd wat ik wou en ook goed uitgevoerd.
Anoniem
17 september - 2024
Ze werken netjes op tijd afspraak en zijn vriendelijk.
Marijke
17 september - 2024
Het is fijn om een vaste kapster te hebben. Nooit lang wachten. En erg vriendelijk.
Anoniem
17 september - 2024
Ik vind dat knippen bijna 40 euro wel op een moment gewoon te duur.
De kans bestaat dat ik wat anders ga zoeken wat beter geprijst is.
Anoniem
17 september - 2024
Ik zou de telefoon en afspraken maken service willen verbeteren.
Dat degene
Bedreven is met het systeem. Namen niet vinden kan echt niet als je vaste klant bent al jaren. Niet weten dat je behandeling knippen inkleuren is al jaren! Steeds afhankelijk zijn van de goodwill van de klant in plaats van zelf iets neerzetten bij de afsprakenbalie. Vooral als je bepaalde prijzen vraagt en je salon hoog wilt houden. Het is je visitekaartje!
Duidelijke Afspraken maken over welke behandeling. Ik was in de veronderstelling dat er gekleurd en geknipt zou worden en kwam eerder op de afspraak ervoor in mijn veronderstelling. Op de afspraak kwam ik erachter dat het anders was. Het maken van de afspraak verliep ook rommelig.
Daar ging het wederom mis. Het personeel luistert half omdat ze half bezig zijn met het systeem. Ze vragen steeds om een momentje, een ogenblikje etc. Mensen komen tussendoor. Ze vragen niet door. Het lijkt me dat als je vaste klant bent en altijd kleurt en knipt dat het vreemd is dat je dan opeens zonder het er over te hebben gehad geen knipbeurt krijgt.
Een excuus naar mij, de klant was op zijn plaats! Dat zat er niet in. Ik had het verkeerd begrepen. Ik moest de drukte van het programma van de salon maar begrijpen. Weer die vraag om goodwill te hebben. Maar ik miste wel de uitreik naar de mij en ervoer dat er geen verantwoordelijkheid genomen werd voor de situatie. als klant word ik dan een nummer. Suscces kan je ook verblinden. Ongepast! Hartelijke groet.
Martin
17 september - 2024
de prijs is behoorlijk voor alleen knippen ruim €35
maak een prijs desnoods een strippenkaart met een rereduceerde prijs, zonder wassen want dat doen we thuis wel, mannen zoals ik!. over het knippen, mijn cpomplimenten. met vriendelijke groet